Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
    К'ъв е проблема да караме фв и мерцедес, и да сме фенове на Алфа? К'ъв е проблема да заявиме, че едни модели стават, а други не?

    Ако за италянците марката е специална, защо не се грижат правилно за нея?
    Италянците полагат достатъчно усилия да възродят марката и както вече някой спомена, Алфа е нещо специално именно защото е различна от БМВ, Мерцедес, Ауди и т.н. Колкото и да се иска на някои да заприлича на тези марки, това едва ли ще стане.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
      Те тва имах предвид. Кой чак пък толкова ще те бъзика лично, че неговата марка притежава твойта.

      Satanism, TFSI и TSI е едно и също.
      ТФСИ и ТСИ не е едно и също, а едно след друго...като CF2 и CF3 мотор...
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
        Италянците полагат достатъчно усилия да възродят марката и както вече някой спомена, Алфа е нещо специално именно защото е различна от БМВ, Мерцедес, Ауди и т.н. Колкото и да се иска на някои да заприлича на тези марки, това едва ли ще стане.
        Да, различна е, но не ги конкурира успешно. А едно време ги е превъзхождала във всичко. Аз също не искам алфа да прилича на моделите на ваг, просто искам да работят заедно.

        Ако под ръководството на ваг, моделната линия на Алфа не се промени, или стане като тяхната пак няма да съм доволен. Все пак мисля че подобна продажба, ще отвори много врати и възможности за Алфа.

        бтв, има ли нови новини по темата?

        Satanism, не е така... cf2 и cf3 са кодовете на два еднакви двигателя, идентифицирайки някаква минимална разлика м/у тях.Twinspark се води модификацията. TFSI и TSI са просто модификациите на коли с турбинирани (и един с комперор) двигатели с директно впръскване. Едното го използва ФВ, другото Ауди. 1.4 TFSI при ауди е същия двигател като 1.4 TSI при ФВ, в зависимост от кода на двигателя се различават по някои характеристики и системи, както cf2 и cf3.
        по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

        Comment


        • #64
          Не мисля да споря повече, влез във форума на Фауве(някой чуждоземски) и прочети, както аз направих
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #65
            Я пак обясни за цф2,цф3 и тфси и тси?

            ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ----------

            Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
            33-ките са много по нисък център на тежестта и позиция на седене. По-лека е, а дори пространството не е по-малко. Завоите се взимат с минимален крен и със 100км/ч, а 145 особенно с TS е по-зле.

            Само 156 sportwagon Q4 са спортни 4х4 коли, но са много по-редки от crosswagon Q4, който е по-висок и с високопрофилни гуми.

            на 159 само най-мощните двигатели са с 4х4, и на дизела 1.9 щеше да пасва добре двойно предаване.

            Язък за хубавите окачвания на Мито и Жулиета, заради тумбестите каросерии.

            Относно историята на Алфа... сякаш развитието е спряло от 1925г. И тогава и сега двулотровия двигател е развивал 155 коня.

            Хюндай пък изкараха genesis coupe...
            http://www.youtube.com/watch?v=_YWtMMnfbNE
            http://www.youtube.com/watch?v=Zpvqw...eature=channel

            Шефовете на VAG дават по-голяма свобода на подразделенията си. За това шкода суперб я бъркат с немска "лимузина".

            Mоже пък следващото GTV да е с боксер от Порше.
            Някакси и това за по-тумбестите каросерии не го разбирам...
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Не мисля да споря повече, влез във форума на Фауве(някой чуждоземски) и прочети, както аз направих
              а ти пробвай в уикипедия, шанса инфото да е по-вярно от това на един форум е огромен.

              http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...petrol_engines

              конкретно за 1.4 tfsi/tsi и 2.0, който е записан само като tfsi но влез в страницата за пасат б6 и виж как се казва там.


              flame, виж на МИТО колко е голямо разстоянието от най-горната точка на предната гума, до най-горната точка на предния капак, по перепндикуляра. То не е малко, ако беше, центъра на тежестта щеше да е по-ниско.

              Сравни височината на каросериите, спрямо височината на колелата, на мито и мини.



              159-ката например е с ниска и широка каросерия, което е добре за стабилността.
              Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 22:02.
              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

              Comment


              • #67
                Вероятно е, да, те в Уикипедия постват Извънземните....
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                  Да, различна е, но не ги конкурира успешно. А едно време ги е превъзхождала във всичко. Аз също не искам алфа да прилича на моделите на ваг, просто искам да работят заедно.

                  Ако под ръководството на ваг, моделната линия на Алфа не се промени, или стане като тяхната пак няма да съм доволен. Все пак мисля че подобна продажба, ще отвори много врати и възможности за Алфа.
                  Мито се продава много добре. Сега ако и Жулиета постигне същия успех, значи нещата вървят на добре. Не трябва да бъдем толкова черногледи.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
                    а ти пробвай в уикипедия, шанса инфото да е по-вярно от това на един форум е огромен.

                    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...petrol_engines

                    конкретно за 1.4 tfsi/tsi и 2.0, който е записан само като tfsi но влез в страницата за пасат б6 и виж как се казва там.


                    flame, виж на МИТО колко е голямо разстоянието от най-горната точка на предната гума, до най-горната точка на предния капак, по перепндикуляра. То не е малко, ако беше, центъра на тежестта щеше да е по-ниско.

                    Сравни височината на каросериите, спрямо височината на колелата, на мито и мини.



                    159-ката например е с ниска и широка каросерия, което е добре за стабилността.
                    Бате,доколкото ми е известно центъра на тежестта се влияе от това колко ниско ще поставиш двигателя,я сега се замисли къде седи боксера на 33,и мулти еъра на Мито.После помисли и за височината на окачванете,аз не виждам къде играе роля височината на предния капак.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от santo_traficante Покажи съобщение
                      Я провери твойта Алфа да не е с мотор на хлопел
                      Опсс сори май е с ФиАДТа каква Алфа караш казвашСлед време ще можеш и една емблема на ФВ да закичиш от пред че тея алфовите много избеляват
                      Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                      Като не ви харесват алфите, защо си губите времето в този форум. Карайте си там мерцедесите, VW и се радвайте на живота.
                      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                        Бате,доколкото ми е известно центъра на тежестта се влияе от това колко ниско ще поставиш двигателя,я сега се замисли къде седи боксера на 33,и мулти еъра на Мито.После помисли и за височината на окачванете,аз не виждам къде играе роля височината на предния капак.
                        Ми на Мито не му седи мотора много ниско, при условие, че има малко глупави решения там като например това, че турбината е буквално над мотора. Е така не се сваля центърът на тежестта. Нито пък с високата позиция на водача. Глупави технически решения тип копи-пейст директно от Гранде Пунто. Независимо, че се продава този модел е грозен, и не се вписва в традициите на марката.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Ми на Мито не му седи мотора много ниско, при условие, че има малко глупави решения там като например това, че турбината е буквално над мотора. Е така не се сваля центърът на тежестта. Нито пък с високата позиция на водача. Глупави технически решения тип копи-пейст директно от Гранде Пунто. Независимо, че се продава този модел е грозен, и не се вписва в традициите на марката.
                          Грозен е според теб батка, а според други е страОтен
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                            Грозен е според теб батка, а според други е страОтен
                            Батка, тва щото го оприличават на 8С но няма МиТкото да стане 8С. Пропорциите на тая кола (МиТо естествено) са силно объркани. Много силно. Даже баща му (Гранде Пунто) изглежда по-добре. Пък и според тия дето го харесват 159 пак си изглежда по-добре. Агресията в 159 подхожда на имиджа на марката. И в твоята кола има някаква агресия. В МиТо няма. Значи не е Алфа дори и на вид. Бах тая ютия с очички. А тая новата Жулиета и тя позор. Нещо между ван и кола. Ако я сложа до Ауди А3, ми Аудито е по-агресивно и по-стегнато.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #74
                              Господа, за вас не знам, но ако Фолксваген купи Алфа Ромео, мисля да сваля маската с емблемата на колата и да карам инкогнито.
                              То и без това до сега на няколко пъти ме бъркат с ФВ, та си мисля (не че по принцип ми се отдава) дали ще има значение каква марка кола караме, няма ли всичко вече да е едно и също в крайна сметка?
                              Нямам нищо против Фолскваген, просто имам против унификацията и това, всичко да се прави по калъп. Алфа Ромео е малко свежест в сивото ни ежедневие, нека си го запазим така.
                              alfa romeo sprint 1984

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                                Бате,доколкото ми е известно центъра на тежестта се влияе от това колко ниско ще поставиш двигателя,я сега се замисли къде седи боксера на 33,и мулти еъра на Мито.После помисли и за височината на окачванете,аз не виждам къде играе роля височината на предния капак.

                                е аз точно тва обясних за 33ките по-горе

                                в допълнение към думите на боби_33 мога да кажа, че мито-то май е напудрената г** кола

                                За Алфа Ромео не е важно колко мн се купува, а защо се купува.
                                по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                                Comment

                                Working...
                                X